JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Rudol von Stroheim DLC
Dur durak bilmeyen süper asker Rudol von Stroheim, All-Star Battle R kadrosuna katıldı! Stroheim'ın üstün mekanik güçleriyle rakiplerini alaşağı et! İçerikler: - Oynanabilir karakter: Rudol von Stroheim - Ekstra Rudol von Stroheim JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test ve Art Viewer - Oyun içi mağazada ekstra Rudol von Stroheim eşyaları *Bu DLC, Season Pass'e dahildir. Lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat et.