Iron Hawk Paketi
Bleak City’nin sokaklarında devriye gezen yeni bir Hawk var. Hawk R kenara çekil - Iron Hawk burada ve bu da bu yıl görebileceğin en yırtıcı kuş olacak. Sürücüyü koruyan kaplama sistemi ve amaca yönelik tasarlanan şekli ile, sağlam, motoru gürlüyor ve bir sonraki kurbanının peşinden uçmaya hazır! Ek olarak, 10 ayrı boya seçeneği ile, klasik Hawk sarısı, Altın Duş ya da Kamuflaj gibidiğer super havalı renklerle değiştirilebilir.