Iron Harvest
Iron Harvest, 1920+ alternatif evreninde Büyük Harp bittikten hemen sonrasında geçen bir gerçek zamanlı strateji (RTS) oyunudur. Oyun, dizel yakıtlı dev mekaları kontrol etmene izin vererek destansı tek oyunculu ve işbirliğine dayalı hikâyelerin yanında, çok oyunculu hayranları için de savaş alanında şiddetli bir aksiyona izin veren çarpışmaları da içerir. Iron Harvest, klasik gerçek zamanlı strateji hayranlarının uzun süredir beklediği oyun! Gelenekler bilimsel ve teknolojik ilerlemeyle çarpışırken Avrupa halen Dünya Savaşı'nın acımasız savaşlarının yaralarını sarıyor. Şehirler yeniden kuruluyor ve kırsal bölgelerde Iron Harvest dönemi başlıyor. Çiftçiler, Büyük Harp'in savaş alanlarında çarpışan yürüyen makinelerin kalıntılarını topluyor. Bu kaosun ortasında, Avrupa'nın varlığını tehlikeye atacak yeni bir tehdit doğuyor. Gizli güçler ülkelerin istikrarını tehlikeye atmak için ellerinden geleni yapıyor ve dünyayı tekrar ateşe verip nihayetinde kontrolü ele geçirmekte kararlılar. Onlarca farklı birlik türüne savaşta önderlik et, siperleri dikkatli kullan ve dev binaları yerle bir et. Geniş çaplı birçok taktiğe yer verebileceğin planlamanı yap, istersen gizlilikle hareket et, istersen mekaları kullan. Doğru duydun, mekalarımız da var. Hem de bir sürü. Birbiriyle bağlantılı üç hikâyede 20 farklı görevi içeren bir destanı deneyimle. Dokuz karizmatik kahramana ve cesur yoldaşlarına Avrupa'daki maceralarında katıl. Arkadaşınla bir araya gelerek tüm hikâyeyi işbirliğiyle omuz omuza tamamla. 40'tan fazla birlik türü ve eşsiz becerileri olan 9 kahramana sahip üç ayrı tarafı kontrol et. Çarpışma ve çok oyunculu karşılaşmaları istediğin gibi ayarla. Kendine özel bir oyun arayüzü ayarla ve en sevdiğin kontrolleri seç. Sıralama, dereceli karşılaşmalar ve liglere sahip rekabetçi bir çok oyunculu oyun deneyimi. Tek oyunculu ve işbirliği modunda oynanabilen bol sayıda karşılaşma ve meydan okuma haritaları arasında seçim yap. Kaynak noktalarını ele geçir, üssünü kur ve birlik üretimi ve araştırmalarını korumak için tahkimat yerleştir.