Iron Harvest - Rusviet Devrimi
100 yıldan uzun zaman önce gerçek Rus Devrimi, kızıl güçler Krim'de son savaşlarını kazanınca sona erdi. Ancak 1920+ alternatif hikâyesi şimdiye kadar böyle bir devrim görmedi. Oyuncular dört yeni tek oyunculu harita boyunca ek bir hikâyeyi takip ederek gizemli Rasputin'e ışık tutacaklar.