Insurgency: Sandstorm - Urban Warden Gear Set
Security ekibine yönelik Urban Warden Donanım Seti ile bir taktiksel şövalyeye dönüş ve düzeni sağla. Dört kozmetik donanım parçası içerir: - Fileli Kask - Dolgulu Üst Zincir Zırh - Dolgulu Alt Zincir Zırh - Zincir Zırh Eldiven Satın aldıktan sonra bu eşyalar oyunda hemen açılır ve diğer kozmetik donanım parçaları ile birleştirilebilir. Bunları oyun içinde, ana menüdeki Özelleştir menüsünden kuşanabilirsin. Bu DLC; Sene 1 Bileti, Deluxe Edition ve Gold Edition içeriğinde bulunur.