Insurgency: Sandstorm - Two-Tone Weapon Skin Set
Two-Tone Silah Kaplaması Seti ile düşmanı öldürürken her atışın geri tepmesini hisset. Bu kaplamalar, Security grubu tarafından aşağıdaki silahlar için Mühimmat menüsünden seçilebilir: - M870 - M4A1 - MP7 - PF940 - Vector - VHS-2 Bu eşyaların kilidi, satın aldıktan sonra oyunda hemen açılır ve diğer kozmetik donanım parçalarıyla birleştirilebilir. Bunları kuşanmak için oyun içinde ana menüden Özelleştir menüsüne gir. Two-Tone Silah Kaplaması Seti, Praetorian Seti Paketine dahildir.