Insurgency: Sandstorm - The Warlord Gear Set
Warlord paketi; altın AKM, yüz boyası, göğüs cephaneleri, eldiven ve kargo pantolonu ile Insurgent askerinize eşsiz bir görünüm kazandırıyor. Savaşın başınıza getirebileceği her şeye hazır olun ve bunu yaparken şık görünün. Bu paket, Insurgent grubu için baş, göğüs, bacak, eldiven ve silah yuvaları için özelleştirme eşyaları içerir. Bu eşyalar hemen açılır ve karışık olarak kullanılabilir.