Insurgency: Sandstorm - Rogue Spec Ops Gear Set
Insurgent ekibi, Rogue Spec Ops Donanım Seti'nden ayrıl, kendi yolunda ilerle. Dört kozmetik donanım parçası içerir: - Kafatası Maskesi ve Shemagh - Spec Ops Tactical Gömleği - Spec Ops Tactical Pantolonu - Spec Ops Botu Satın aldıktan sonra bu eşyalar oyunda hemen açılır ve diğer kozmetik donanım parçaları ile birleştirilebilir. Bunları oyun içinde, ana menüdeki Özelleştir menüsünden kuşanabilirsin. Bu DLC; Sene 1 Bileti, Deluxe Edition ve Gold Edition içeriğinde bulunur.