Insurgency: Sandstorm - Ghillie Gear Set
Security ekibine yönelik Ghillie Donanım Seti'ni kullanarak karanlığın içinde kaybol. Üç kozmetik donanım parçası içerir: - Kasketli ve Başlıklı Ghillie Şapka - Ghillie Üst Takım ve Çatışma Gömleği - Ghillie Alt Takım ve Çatışma Pantolonu Satın aldıktan sonra bu eşyalar oyunda hemen açılır ve diğer kozmetik donanım parçaları ile birleştirilebilir. Bunları oyun içinde, ana menüdeki Özelleştir menüsünden kuşanabilirsin. Bu DLC; Sene 1 Bileti, Deluxe Edition ve Gold Edition içeriğinde bulunur.