Insurgency: Sandstorm - Dusty Weapon Skin Set
Dusty Silah Kaplama Seti ile silahlarına otantik bir görünüm ver ve kumların içine karış. Bu kaplama altı farklı silaha uygulanabilir. Dusty Silah Kaplama Seti Loadout menüsünden Insurgency tarafı için aşağıdaki silahlarda kullanılabilir: - Rifleman: QBZ-95 - Rifleman: QBZ-03 - Breacher: KS-23 - Advisor: Alpha AK - Gunner: MG3 - Marksman: L96A1 Bu eşyalar, satın alım sonrası anında açılır ve diğer kozmetik ekipman parçalarıyla birleştirilebilir. Eşyalar, oyun içinde ana menüden erişilebilen Customize menüsünden kullanılabilir. Dusty Veteran Silah Kaplama Seti, Crisis Set Paketi'ne dahildir.