Insurgency: Sandstorm - Duct Taped Weapon Skin Set
Duct Taped Silah Kaplama Seti ile becerilerini sergile ve tüm zorluklara karşı savaşmak için hazırlıklı ol. Bu kaplama altı farklı silaha uygulanabilir. Duct Taped Silah Kaplama Seti, Loadout menüsünden Insurgent tarafı için aşağıdaki silahlarda kullanılabilir: - Rifleman/Demolitions: AR-7090 - Advisor: ACE52 - Gunner: RPK - Breacher: KS23 - Marksman: M1 Garand - Secondary: M1911 Bu eşyalar, satın alım sonrası anında açılır ve diğer kozmetik ekipman parçalarıyla birleştirilebilir. Eşyalar, oyun içinde ana menüden erişilebilen Customization menüsünden kullanılabilir. Duct Taped Silah Kaplama Seti, Resurgence Set Paketi'ne dahildir.