Insurgency: Sandstorm - Desert Corpsman Gear Set
Insurgent'lar için Desert Corpsman Gear Seti ile çölün bir parçası ol ve ekibini ileriye taşı. Altı farklı kozmetik ekipman parçası bulunur: - Desert Corpsman Sarığı - Desert Corpsman Maskesi - Desert Corpsman Gömleği - Desert Corpsman Şalvarı - Tactical Doc Eldivenleri - Desert Corpsman Botları Bu eşyalar, satın alım sonrası anında açılır ve diğer kozmetik ekipman parçalarıyla birleştirilebilir. Eşyalar, oyun içinde ana menüden erişilebilen Customization menüsünden kullanılabilir. Desert Corpsman Gear Seti, Resurgence Set Paketi'ne dahildir.