Insurgency: Sandstorm - Chrome Weapon Skin Set
Chrome Silah Kaplaması Seti ile dumanlı savaş alanını delip geç. Bu kaplamalar Insurgent ekibi tarafından aşağıdaki silahlar için Mühimmat menüsünden seçilebilir: - AKM - Desert Eagle - FAL - MP5A2 - P90 - TOZ Bu eşyaların kilidi, satın aldıktan sonra oyunda hemen açılır ve diğer kozmetik donanım parçalarıyla birleştirilebilir. Bunları kuşanmak için oyun içinde ana menüden Özelleştir menüsüne gir. Chrome Silah Kaplaması Seti, Praetorian Seti Paketine dahildir.