Insects: Xbox One X Enhanced Deneyimi
Böcekler, en iyi 4K Ultra HD, Yüksek Dinamik Aralık, Uzaysal Ses ve geliştirilmiş Xbox One X görsellerini göstermek için tasarlanmış gerçek zamanlı ve etkileşimli bir tanıtımdır. İlk olarak oyun geliştiricileri için hazırlanmış olan Böcekler, konsolun gerçek zamanlı grafik işleme özelliklerinin eğitici ve ilgi çekici bir gösterimi olacak şekilde yeniden oluşturulmuştur. Böcekler, Yüksek Dinamik Aralık destekli bir 4K Ultra HD TV ile eşleştirildiğinde en iyi şekilde görünür ancak tüm Xbox One konsollarında ve ekranlarında bu özellikten faydalanılabilir. Uzaysal Ses deneyimi, hem kulaklıklar hem de saran ses sistemi ile yaşanabilir.