Insectoid Loneriding Mechranger Outfit For Switch
Switch, o yaz hep aynı sokakları turlamaktan sıkılıp kaykayla bir yolculuğa çıkmaya karar verdi. Tabii önce Citynetics fabrikasına uğrayıp bir iki yedek parça almak istedi. Sunucu odasına girer girmez ayağı takılıp yere düştü ve anakartı kısa devre yaparak onu tam anlamıyla bir robot halüsinasyonuna soktu. "Mechranger" olarak birçok farklı yere gitti ve gerçekleri gördü. Gördüklerini Raptor'a aynen aktardı; ona Rex'in Citynetics'i kurduğunu ve Latch'i bir cyborga dönüştürdüğünü anlattı. Raptor'ın cevabı, "Sen ne diyorsun be teneke?" oldu.