200.000 Kaynak Kristali ve 125.000 bonus Kaynak Kristali verir. Bu Kristaller, savaşçılarınız için Özel Karakter Kostümleri, karakter kostümleri için çeşitli Renk Gölgeleri ve çok daha fazlası gibi görsel özellikler satın almanızı sağlar!