Inertial Drift - Twilight Rivals Add-on
Kemerini bağla ve tamamen yepyeni içerik Inertial Drift'e dal! Inertial Drift: Alacakaranlık Rakipleri Paketi yeni hikaye içeriği, ünlü yapımcı 'Turbo' tarafından miksajlanmış nefes kesen orijinal Eurobeats müzikleri, yeni arabalar ve pistlerle dopdolu! Yepyeni Hikaye İçeriği 'Alacakaranlık Rakipleri'ne Meydan Oku - 'Alacakaranlık Rakipleri' kendilerini şimdiye kadar pistlerde karşılaşabileceğin en zorlu rakip olarak görüyorlar. Nefes kesen Orijinal Eurobeats Film Müziği - Ünlü yapımcı 'Turbo' tarafından miksajlanan yepyeni orijinal oyun müziği! Tamamen yepyeni ve etkileyici bireysel arabalar - Her araba, ustalaşmak için benzersiz özellikler sunan farklı bir canavar. Direksiyona geç ve Spor Hatchback'leri, Coupe'leri, Süper arabaları ve daha fazlasını dizginlemeye çalış! 4 Zorlu Parkur - Neon ışıklı şehir sokaklarını darma duman et, kırsal tapınak yapılarının çevresinde yarış ve dolambaçlı dağ patikalarından aşağı in.