Imperator: Rome - Heirs of Alexander Content Pack
Imperator: Rome için sunulan bu İçerik Paketinde başrolü Doğu Akdeniz ve Asya'nın Helenistik krallıkları oynuyor. Büyük fatihin eski generalleri ve onların varisleri antik dünyanın en efsanevi hükümdarının makamını devralma çabasını sürdürürken, Heirs of Alexander bu büyük çeşitlilik gösteren zengin diyara ilave içerik ve çeşni katıyor. Imperator: Rome Heirs of Alexander'ın özellikleri: ◾Eşsiz Görev Ağaçları: Anadolu'da Antigonos İmparatorluğu, Asya'da Seleukos İmparatorluğu, Mısır, Makedonya ve Trakya'da Ptolemaios İmparatorluğu için yeni görev hedefleri. ◾Ortak Görev Ağacı: Ardıl Krallıkların tamamı için Diadohoi temalı görev hedefleri. ◾Dünya Harikaları Tasarımcısı: Oyuncuların kendi özel anıtlarını inşa etmelerini, böylece kendi konumlarına veya imparatorluğun tamamına bonus eklemelerini sağlayan yeni araç. ◾Yeni Olaylar: İskender'in takipçilerinin tarihini ve mirasını temel alan farklı Tarihi Olaylar. ◾Yeni İlahlar: Helenistik krallıklardan bölgenin hakimi olan tanrılar ve tanrıçalar. ◾Yeni Hazineler: Yunan dünyası çevresinden özgün eserler. ◾Yeni Müzik: Ardıl Krallığına ilham verecek üç yeni müzik parçası.