IMMORTALS FENYX RISING - WHEN THE ROAD GETS ROCKY
Sezon Kartını hemen satın alırsan, özel oyun içi ödülleri ile bonus görev "When the Road Gets Rocky" (Yollar Sarpa Sarınca) da birlikte geliyor.