Immortals Fenyx Rising Kusursuz Kahraman Paketi (6500 Kredi + Öğeler)
En büyük kahraman sen ol! İçeriğinde 6500 Immortals Kredisi ile üç ateş temalı silah ve bir İksir Kaynak Paketi var. Sadece bir kez satın alınabilir. Geçerli bir platformda Immortal Fenyx Rising kurulumu gerektirir (ayrıca indirilir). Bir platform üzerinden satın alınan Kredisi, diğer platformlarda kullanılamaz. Bu satın alımda iade geçerli değildir.