Immortals Fenyx Rising – Kayıp Tanrılar
Üçüncü DLC Kayıp Tanrılar (The lost gods) ile deneyimini zenginleştir. Cüretkar bir yeni şampiyon, yakın dövüş mücadeleleri ve heyecan dolu bir mitolojik macera sunan yeni yukarıdan aşağı oynanış deneyimi seni bekliyor. Poseidon ve Hades gibi efsaneler de dahil Yunan tanrılarını yeniden bir araya getirmek için verilen müthiş mücadelede yeni kahraman Ash ile tanış. Yeni kişiselleştirilebilir yükseltme sistemi ile Ash'in güçlerini kullanarak tanrıları Panteon'a geri getir.