IMMORTALS FENYX RISING - BONUS GÖREV
Hemen ön sipariş vererek bonus görev "A Tale of Fire and Lightning"e (Ateş ve Yıldırım Hikayesi) erişim kazan, Helios ile Phaeton'un öyküsünü keşfet.