İlk Düzen Takodana Kuşatması Seviye Paketi
İlk Düzen Takodana Kuşatması Seviye Paketi, LEGO Star Wars: The Force Awakens deneyimini Maz'ın Kalesi'ne düzenlenen nefes kesici saldırıya yeni bir bakış açısıyla zenginleştiriyor. Rey ve BB-8'i ele geçirme görevinde Takodana kıyılarında Kylo Ren ve İlk Düzen ile fırtınalar estirin…Ve Direnişi ebediyen tarihe gömün.