Ice & Snow: Kış İçerik Paketi
Resmi sezonluk içerik paketlerinden ikincisi, CATAN - Konsol Sürümü: Ice & Snow'a geliyor! Brrr - Kışlık galoşlarını bavula at, çünkü CATAN'ı soğuk bir hava kitlesi sardı ve beraberinde biraz şenlikli ve karlı bir içerik getiriyor! Bu kış, çok havalı içerik paketiyle arkadaşların ve ailenle CATAN - Konsol Sürümünü oynarken ev sıcaklığı hissinin tadını çıkar. CATAN adası yeni yağmış karla kaplanacak, deniz ise buzdağları ve arkadaş canlısı orkalarla dolup taşacak. Ayrıca karla kaplı çam ağaçları ve süslü dalların altına saklanmış hediyeler içeren bir Noel ağacına da rastlayacaksın. Bunun yanı sıra; yeni karakterler, kış temalı taşlar, zarlar ve altıgen çerçeveler de kazanacaksın! Soyguncu, pek de neşeli biri olmayabilir ama şehre en güzel Noel Baba kıyafetiyle giriş yapıyor!