İblis Yan Görevi - Kutsal İradeye Muhalefet
"Kutsal İradeye Muhalefet" yan görevine erişim sağlayan, ek indirilebilir içerik. Bu görevde oyuncular, "Dagda" ile yüzleşme ve galip gelirse onu safına katma imkânına sahip olacak. *Oyunun belirli bir noktasına geldikten sonra Tokyo Meclis Binası'ndaki Bethel araştırmacısı ile konuşarak yan görevi başlatabilirsin. *Bu yan göreve oyunun sonlarına doğru başlaman tavsiye edilir.