Hunting Simulator 2: A Ranger's Life Xbox One
Gözet ve koru: orman korucusunun sloganı bu. Bu yeni senaryoda, Colorado Ulusal Parkının orman korucusu Dexter ve sadık dostu Labrador Retriever Darius'a katılın. Gerçek bir doğa dostu olarak, istasyonun etrafındaki geniş araziyi keşfedin, hayvanları bulup besleyin, analiz için numune toplayın, istilacı türlerin çoğalmasını kontrol edin ve sağlıklı bir çevre için gereken diğer işleri yapın.