Hunt: Showdown - They Came From Salem
Bu DLC bir Efsanevi Avcı, iki Efsanevi silah ve bir Efsanevi alet içerir: - Cadı Avcısı (bir Avcı) - Cadı Mahkemesi (bir silah) - Kız Kardeş Koruyucusu (bir silah) - Köklü Eczane (İlk Yardım Çantası) Circe henüz küçük bir kızken büyükannesi onu karşısına oturtmuş ve ona Elias ailesinin hikâyesini anlatmıştı. Circe'ye Salem'de birçok masum insanın canı alınmış olsa da, cadı diye bir şeyin de olduğunu söylemişti. Cadılar kadın kılığında dolaşıyor ve tüm kasabalara musallat oluyordu. Genç kızları kendi yanlarına çekiyorlardı, böylece kostümleri eskidikçe ellerinin altında her zaman içlerine bürünebilecekleri yeni deriler oluyordu. Circe'nin büyükannesi ona, Elias ailesinin işinin bu cadıları bulup onları öldürmek olduğunu söylemişti. Arkalarında külden başka bir şey kalmayana ve bir efsaneden ibaret olana kadar hepsi yok edilmeliydi. Böylece Circe büyüdüğünde iyi bir cadı avcısı oldu ve cadıları, büründükleri kurbanlarının derilerinden mahrum bırakarak ateşe veriyor ve cehenneme geri dönmelerini sağlıyordu. Cadılar gittiğinde ya da en azından artık saklanırken, birileri Elias klanına geldi ve yeni bir davaya katılmalarını istedi. Dehşet New York'ta kontrol altına alınırken, Louisiana'daki musibet ortalığı kasıp kavuruyordu ve bunun için bir Elias'a ihtiyaçları vardı. Görev duygusu ve aile adından duyduğu gurur Circe'yi New Orleans'a gitmeye ve Av'a katılmaya zorladı. Çabucak geri döneceğini düşünüyordu ve geri dönene kadar ailesinin güvende olması için dua ediyordu. Circe yanına aldığı ve cadıların ödülleriyle iyileştirilmiş Berthier silahı ile üç ay boyunca bataklıkta yeni tür bir canavar avladı. Üç ay boyunca ailesinden haber almak ve gördüklerini anlatmak için ailesine yazdı. Onlara her gün ziyaret ettiği ve yaşlı kadınların çantasını merhemler ve bandajlarla doldurduğu eczaneyi de yazdı. En önemlisi, küçük kız kardeşi Thula'yı New Orleans'a götürmek üzere yakında evine döneceğini yazıyordu. Cadılar ortalıktan kaybolmuş olsa da, bu yeni tehdit de en az onlar kadar önemliydi ve bataklıklar antrenman yapmak için mükemmel bir yerdi. Circe nihayet Salem'deki evine döndüğünde korkunç gerçeği öğrendi: Cadılar ortadan kaybolmamış; daha da kötüsü, intikam için ailesine gelmişti. İçeri daldığında annesinin, babasının ve erkek kardeşlerinin parçalarıyla karşılaşmıştı. Geride sadece zor bela hayatta kalan, derisi yüzülmüş Thula kalmıştı. Thula son nefesinde sadece Circe'nin korunması için ona vermiş olduğu Nagant'ı iade edebilmiş ve ablasını uyarabilmişti. Son cadılar Thula'nın derisini almış ve Circe'yi bulmak üzere Louisiana'ya gitmişti. Thula son nefesini verirken Circe de kararını verdi: Kalmak üzere New Orleans'a dönecekti. Yeni canavarları avlamaya devam edecek ve kız kardeşinin derisine bürünmüş yaşlı cadıların ortaya çıkmasını bekleyecekti. Çıktıklarında ise onlara hayal bile edilemeyecek öyle acılar yaşatacaktı ki, ailesi ona cennetten gülümseyecekti.