Hunt: Showdown - The Reckoning Son
Bu DLC bir Efsanevi Avcı, iki Efsanevi silah ve bir Efsanevi tüketilebilir içerir: - Kayıp Oğul (Efsanevi Avcı) - Askerin Kardeşi (Drilling) - Cesur Çarpışma (Scottfield Model 3 Seri) - Gedik Açıcı (Dinamit Lokumu) Sarah Burton için hesaplaşma, yüzü demir bir maskenin ardına gizlenmiş, eski bir üniforma giymiş bir adam şeklinde geldi. O Kayıp Oğul'dan daha fazlası, onun kardeşiydi. Onun döndüğü gün Kayıp Kız bir hata yapmış ve kendini bir silah namlusunun ucunda bulmuştu. Saldırgan çekicini geri çekip durakladı. Kül rengi sisin içinden başka biri çıkıyordu. Göğsüne iki kurşun yemeden ve üçüncü bir kurşunla paramparça olmadan önce saldırgan, hedefine tıpatıp benzeyen bu kişiyi fark edecek zamanı bulamamıştı. Sarah'nın kurtarıcısı bir maske taksa da kız onu hemen tanımıştı. Richard "Rick" Burton, ikiz kardeşiydi karşısındaki. Sarah'nın asla yapamayacağını yaparak annesinin izinden gitmiş ve reşit olur olmaz askere yazılmıştı. Çok geçmeden cesur bir çarpışma sırasında şehit düştüğünü ve artık Black Hills'te gömülü olduğunu bildiren resmî bir mektup geldi. Sarah, annelerinin ölümüne yol açan olaylar dizisini başlatan şeyin hep o mektup olduğunu düşünmüştü. Annesinin vefat ettiği gün Sarah bir kurşunun üzerine "Richard" adını kazıdı. Rick, kucak açılarak karşılanmayı hak etmediğini biliyordu. Ancak telafi etmesi gereken şeyler vardı. Ayrıldığından beri geçen yıllarda ölü bir adam gibi yaşadı. Hiçbir belgesi yoktu ve kirli işler yapıyordu; demir bir maske gerektiren türden işler. Bu süreç boyunca edindiği beceriler onu Av'da ölümcül bir müttefik hâline getirecekti. Kayıp Oğul dışarıda bir yerde üzerinde kendi adının yazılı olduğu bir mermi olduğunu biliyordu. Ancak o, bu mermiden uzak kalmamayı tercih etti.