Hunt: Showdown - From the Wilds
Bu DLC iki Efsanevi Avcı varyantı, iki Efsanevi Silah ve bir Efsanevi Tüketilebilir içerir: - Av Sezonu (Springfield 1866 Nişancı) - İz İşaretleyici (Caldwell Modifiye Aparkat Hassas Nişan) - İşin Geyiği (İyileşme İğnesi) Robert Hogen ve Laura Merrill'in paylaştığı en büyük anı dumanlarla kaplıydı. Aileleri Rocky Dağları'ndaki köhne bir çiftlikte birlikte yaşayan kuzenler, bir gece yükselen alevler ve kargaşa tarafından uyandırıldı. Merrill kapıdan dışarı fırladığında Hogen'i dehşet içinde çömelmişti, ve o esnada alevlere bürünmüş bir figür çığlık atarak ormana doğru ilerliyordu. Yangının bildikleri her şeyi ve herkesi yutmasına sadece seyirci kalabildiler. Birbirlerinden başka kimseye güvenmeyen ikili, çiftliğin yıkıntıları üzerinde hayata tutunabilmek için ellerinden geleni yaptı. Ancak çabaları başarısızlıkla sonuçlanmaya mahkûm gibi görünüyordu. Dağları ev olarak benimsemiş bir adam olan Thomas Bridge, kuzenlerin kampına rastladığında ikisi açlıktan ölmek üzereydi. Onlara acıyıp yanlarında kaldı, karınlarını doyurdu ve vahşi doğada nasıl hayatta kalabileceklerini öğretti. Eğitimleri boyunca hızlı bir şekilde öğrenen ikili kendilerini gittikçe geliştirdi. Bridge ayrıca onları yerel Kızılderili tuzakçılarla da tanıştırdı. Bir süre sonra yeteneklerinin kendisininkini aştığını gören Dağ Adamı, ikilinin artık kendi başlarına hayatta kalmaya hazır olduğuna karar verdi. Kuzenler bir sabah uyandıklarında Bridge çoktan gitmişti. İlk zamanlarda büyük miktarda kürk toplayabiliyorlardı. Ancak sonraları diğer tuzakçılar onların bereketli av alanlarındaki sırları çalmaya çalıştı. Doğudan gelen zengin adamlar ormandaki toprakları ele geçirerek tuzakçıların peşinden silahlı haydutlar gönderdi. İkili var güçleriyle mücadele etti. Yine de, mallarını satmak için şehre giden Bridge'den aldıkları telgraf onları rahatlattı. Dağ Adamı yeni bir tür av için Louisiana'ya gitmişti ve yanında güvenebileceği avcılara ihtiyacı vardı. Ayrıca yazılanlara göre uzun zaman önce o ateşli gecede neler olduğuna dair ipuçları da bulmuş olabilirdi. Yakaladıkları her şeyi satan ikili güneye doğru yola çıktı. Neyle karşılaşacaklarını bilmiyorlardı ama üvey babalarının çağrısına kulak vereceklerdi.