Hunt: Showdown - Bayou Wraith
Bu DLC bir Efsanevi Avcı ve iki Efsanevi silah içerir: - Teche Hayaleti (bir avcı) - Hayaletin Eli (bir silah) - Mine Çiçeği (bir silah) Küçük ve narin, pastel mor renginde demetlenmiş, yumruk gibi; ince, odunsu dikeninin gizli bıçaklarını gölgeliyor. Mine Çiçeği bıçağı denilen bu bıçak, Nehir Kolu'nu sessizce takip edenler için ince ama sebatlı bir yoldaştır. Sinsi düzenbaz, Nehir Kolu afacanı, kanunsuz Teche Hayaleti. Teatral bir yetenekle düşmanlarının üstesinden gelir, Springfield'ı elinden asla düşürmez. Ailesinin başına gelenlerin ve onları her taraftan kuşatan yozlaşmaya rağmen dudaklarından gülüş asla eksilmez. Şimdi, daha önce savaştığı "ve alt ettiğinden" daha büyük bir gölge tehdidinin eli kulağında, Teche Hayaleti gölgelerden çıkıyor ve onun karanlık kalbine saldırıyor. Gölge, gölgeyi; şafak, geceyi indirir, tarif edilemez varlığı besleyen enerjiyle kamufle olur ve korunur. Gölgemi aydınlat, günlerimi karart. Gölgemi aydınlar, günlerimi karart, günlerimi karart, günlerimi karart...