Hunt: Showdown 1896 - The Wolf at the Door
Bu DLC dört Silah içerir: - Rougarou (Mosin Obrez) - Kötü Isırık (Lebel 1886 Nişancı) - Kanlı Ay (Auto-5) - Gece Uluması (Aparkat) Bu yeni Efsanevi silah seti, kurdun etkili vahşetinden faydalanmak isteyenler içindir. Kana susamışlık, açlık ve Ay'ın karşı konulamaz etkisi... Kurtlardan korkuyoruz, ancak onlardan farkımız yok. Biz Avcıların kurtlardan öğrenecek çok şeyi var.