Hunt: Showdown 1896 - The Trickshooter
Bu DLC bir Avcı ve iki Silah içerir: - Carter (Avcı) - Ayı Bacağı (73C Vandal İsabetçi) - Carter'ın Seri Atışı (Specter 1882 Bastıbacak) Carter William Carter bir keskin nişancıydı ve rol aldığı Vahşi Batı Gösterileri için herkesin ilgisini çekecek yeni içerikler bulurdu. Tam bir gösteri adamı olduğu için hayat hikâyesinin büyük bir kısmını kurguya dökmüştür. Kimse Carter'ın aslında kim olduğunu ve nereden geldiğini bilmese de, iki şey barizdir: o, abartılı bir mizah ve macera düşkünü ve korkutucu bir nişancıdır. Ayı Bacağı Bu 73C Vandal İsabetçi, Carter'ın gösterisinin bir yıldızıydı. Abartılı dönüşlerle kalabalığın gözlerini kamaştırırken sahne ışıkları sedefli lens ile altın kakma ayı figürü üzerinde parıldardı. Carter'ın Seri Atışı Keskin nişancı William Carter'a hediye edilen bu özel Specter 1882 Bastıbacak, seri atışlar gerçekleştirerek izleyicilerin gözlerini kamaştırmak ve düşmanları korkutmak için idealdir.