Hunt: Showdown 1896 - The Lawless
Bu DLC bir Avcı ve iki Silah içerir: - Silahşor (Avcı) - Suç Ortağı (73 Korucu Apertür) - Mahkûmun Altıpatları (Scottfield) Yasalara saygılı hayat sürmeyen insanlar da var. Bunlar genel kabul görmüş ahlak anlayışına aykırı hareket eden, güvenlik yerine heyecan arayan ve anlaşmazlıklarını kendi bilekleriyle çözen kişilerdi. Kanunsuzluğun hüküm sürdüğü topraklar bir zamanlar bu insanlara bol fırsat sunmuştu, ancak bu durum artık geçerli değildi. Demiryolları ile örülen ve dama tahtası misali kasabalarla doldurulan vahşi topraklar varlıklarını artık sadece tabiat parklarında sürdürüyordu. Kendi eyaletinde ölmüş kabul edilen ve gerçek adı May Belle olan Silahşor kanunun pençesinden kıl payı kaçmayı başaran az sayıdaki kişiden biriydi. "Mahkûmun Altı Patları" adını verdiği silahı sayesinde gerçekleştirdiği son firar onun yolunu tekrar ekmeğini kurşunlarla çıkaracağı Doğu'ya çevirmişti. Yanında her zaman güvenebileceği Suç Ortağı ile, peşinde olduğu şeyi Bataklık'ın derinliklerinde, dünyamız ile başka bir dünyanın arasındaki sınırda buldu.