Hunt: Showdown 1896 - The Arcane Archaeologist
Bu DLC bir Avcı ve bir Silah içerir: - Arkeolog (Avcı) - Ova Yeli (Vetterli 71 Yakın Nişancı) Elise Austin, Hopilerin geride bıraktığı arkeolojik izleri anlama ve koruma çalışmalarıyla tanınmıştır. Çalışmaları neticesinde Palatkwapi Yıkılış Efsanesi ile tanışan Austin, bu miti takıntı haline getirmiştir. Bu durum, kendi emekleriyle elde ettiği ünü kötü etkilemiştir. Çölde bir o yana bir bu yana sürüklenirken, düşünde iki çocuğun kapkara bir suya daldığını görmüştür. Gördüğü rüyadaki imgelerin öneminin farkına varan Austin, aynı düşü gören diğer pek çok kimse gibi kendini bataklık bölgesini araştırırken bulmuştur. Arkeoloğun, çöl maceralarında yanından eksik etmediği bu Vetterli 71 Yakın Nişancı modeliyle, istiladan önce ovanın sarp kayalıklarında tünediği ve çalı kaplı düzlükte gözüne kestirdiği düşmanları temizlediği bilinir.