Hunt: Showdown 1896 - Meridian Turncoat
Bu DLC bir Avcı, iki Silah ve bir Tüketilebilir içerir: - Hain (Avcı) - Pusu (Dolch 96) - Çapraz Ateş (Dolch 96) - Kırmızı Fıçı (Cephane Kutusu) Güneş, gökyüzünü kızıla döndürerek ve meridyen üzerinde uzun gölgeler çizerek batıya doğru ağır ağır batıyor. Toprağın susuz kalmış bir mezar misali çukurlaştığı, bitki örtüsünün ölümü andıran kuru çalılara dönüştüğü, yitirip gidenlerden arta kalan toz toprağın üstünde dur... Dur ve ağır adımlarla yürürken hisset katliamdan geriye kalanları. Doğu'da savaş ve endüstri motorları tarafından bozulan ve önceden olduğunun aksine şu an pek de insana benzemeyen bir şeye dönüşenler var. Hatalı mekanizmalar hâlâ amaçsızca tıkır tıkır işliyor ve lüzumsuz işlerde çalışmaya devam ediyor. Hain de işte öyle bir endüstri ve savaş aracıydı. Burnunu sokunca Wim Jansen'ın yeni bir amacı oldu: Öldürmeye kullanılacak silahlar ve uğruna öldüreceği bir alay. Hepsi, kurumuş toprağı kanla sulamak için Batı'ya gönderildi. Ama Jansen'ın, sadakatini kaybettiği Kırmızı Fıçı Deresi'nde akan kanlar pıhtılaştı. Adamlarının canına göz koyan bir pusudan tek başına kurtulan Jansen, ölümlü yeri akıntı yönünde yıkayan ve katliam deresini temizleyen ani bir sel sayesinde kurtuldu. İki gün sonra çamurun içinden sadece Dolch çifti Çapraz Ateş ve Pusu, Dereye adını verdiği Cephane Kutusu ve ölen arkadaşlarının etiketleri ile çıkan Jansen, intikam almak üzere ovadan yola koyuldu ama karşılaşacağı sadece gıyabında ona hain ve kalleş lakabı takılmış olmasıydı. İntikamını aldıktan sonra lakabı değişmedi ama Hain çoktan kan meridyenine yakalanmıştı ve daha fazla şiddetin peşinden gitmeye başlamıştı.