Hunt: Showdown 1896 - Azure Arsenal
Bu DLC üç Silah ve bir Alet içerir: - İblis Belası (Berthier 1892) - Yükseliş (Romero 77 Bastıbacak) - Yedinci Güneş (Dolch 96 Hassas Nişan) - Yuchang (Ağır Bıçak) Doğuda yeni yıl başladığında iblisler et ve zihin avlamak için dünyamıza girerler. Sabahın tılsımlarla süslendiği bu günde öğleden sonra ejderhanın dansı başlar ve gece gökyüzü iblisleri uzaklaştırmak için kırmızı havai fişeklerle aydınlatılır. Birçok kişi kendilerine umut vadeden eski uygulamalara yönelir; ancak Çin'deki Avcılar umudu hem geleneklerde hem de çelikte buluyordu. Onlar iblislerle efsanelerle kutsadıkları silahlarla amansızca savaşıyordu ve çabaları Batı'da gözlerden kaçmamıştı. Louisiana'da çaresizlik baş gösterdiğinde, Jason Trevors bu fırsatı değerlendirmek için bir saniye bile beklemedi. Bedelini ödedi, sözleşmeleri yaptı ve Gökyüzü Cephaneliği okyanustan ve karadan ona doğru yola çıktı. Çin'in deneyimli Avcıları tarafından üretilen ve mükemmelleştirilen bu silahların her birinin büyük bir güce sahip olduğuna inanılıyor. Bu silahlar şimdi çürümüşlüğün kalbini mavi gökyüzünün altında kutsanmış kurşun ve çelikle deşmek isteyen kişilerin onlara sahip olmasını bekliyor.