Hunk Kostümü: Azrail (The Mercenaries 3D)
Hunk gerçekten azrail değil... Değil mi? Bu, Hunk'ın The Mercenaries 3D'deki kostümüne dayanan "Azrail" kostümünün kilidini açar.