Hotel Renovator - Indoor Garden Room & Furniture Set
Günlük koşturmacadan uzaklaş ve Indoor Garden Room & Furniture Set ile kendini şatafatlı, huzurlu bir vahaya at. Otel odanı doğa âşıkları için bir cennete çevir! İç mekân bitkilerini sevenler için bir kaçamak noktası ve canlı bitkiler ve ilham veren doğal mobilyalarla süslenmiş bir sığınak olan yepyeni İç Mekân Bahçeni keşfet. Rustik ahşap masalardan yaprak desenli perdeler kadar otelinin her köşesini organik büyüyle kapsayacak olan doğadan ilham almış enfes bir mobilya ve dekor koleksiyonunun hazzını yaşa. Bu DLC’nin içeriği: ● Yeni parke ve hedef: İç Mekân Bahçesini yenile ● 10 Koltuk ● 4 Sandalye ● 3 Sehpa ● 4 Dekor ● 23 Kanepe ● 2 Lambader ● 3 Masa ● 7 Asılı Tavan Bitkisi ● 7 Asılı Duvar Bitkisi ● 8 Saksılı Bitki Kısım 1: 4 farklı saksıda 8 bitki ile 32 kombinasyon ● 15 Saksılı Bitki Kısım 2: Aynı saksıda 15 bitki Hemen DLC’ni al ve doğal güzelliğin akımına kapıl!