70'lerin en meşhur gösterilerinden birinden gelen 1956 model bu üstü açılabilir Chevrolet Bel Air, geçtiğimiz yüzyılın bir sembolü ve gerçek bir Amerikan klasiği. Ona sadece baktığında bile özgürlük ve seyahat arzusu hissedeceksin. Yarış konusunda ise, koleksiyonunda bolca ödülü var! Saf beyaz iç mekanı ve saf siyah gövdesi, sofistike detayları, krom tamponları, farları ve ikonik beyaz yanaklı lastikleriyle mutlak bir güzellik. Bildiği gibi siyah ve beyaz aynı zamanda damalı bayrağın da renkleri ve Chevy 1956 sayesinde o bayrağı her zaman ilk sen göreceksin! Bu muhteşem baş yapıtı koleksiyonuna hemen ekle!