Hoş Geldin Paketi
Hoş Geldin Paketi içeriği: - 3.550 Jeton* - 1 Altın Pass Kredisi** - Lilo (kilidini açmak için Parçacıklar)*** - Mike Wazowski (kilidini açmak için Parçacıklar)*** - 1 Lilo Yarış Giysisi - 1 Mike Wazowski Yarış Giysisi - 1 Lilo Kart Görünümü - 1 Mike Wazowski Kart Görünümü Disney Speedstorm'un sunduğu heyecan dolu arcade yarış deneyimine hazır ol! *Jetonlar, Disney Speedstorm'daki oyun parasıdır, onları oyunda amaçları yerine getirerek ücretsiz olarak kazanabilir veya gerçek para karşılığında satın alabilirsin. Jetonlar, sezonluk değildir ve biriktirilebilir. Dükkandan ürünler edinmek için de kullanılabilirler. **Altın Pass Kredileri; görünümler, Yarış Giysileri, oyun paraları, Yarışçılar gibi pek çok premium aşama sezon ödülüne erişmeni sağlar. ***Oyuncular anında şu Yarışçıların kilidini açabilecekler: Lilo, Mike Wazowski.