Horzine İşareti 7 Takımı Paketi
Bir Horzine İşareti 7 Takımı (7 görünüm içerir) ve Horzine İşareti 7 Görsel Aksesuarı (7 görünüm içerir) alın ve gerçekten takım uyumlu görünün. Çoğu karakter ile uyumlu.