Horzine İkmal Sand. Anahtarı
Herhangi bir Horzine İkmal Sandığını açmada kullanılan oyun içi kullanılabilir öğe olan Horzine İkmal Sandığı Anahtarık satın al. Kullanmak için bu anahtar ile herhangi bir Horzine İkmal Sandığı gerekir.