Horizon Chase Turbo - Summer Vibes
HORIZON CHASE TURBO SUMMER VIBES DLC En büyük fikirlerimiz bir kez daha gerçek oldu. Summer Vibes, HORIZON CHASE TURBO'nun ilk DLC'si. Güneş gözlüklerinizi takıp en klasik arcade roadster'la birlikte sahilden sahile yapacağınız bu maceranın her kilometresine bayılacaksınız. EN KLASİK ÜSTÜ AÇIK ARCADE ARABA Oyuncular oyuna yeni ve özel bir arabayla başlar: en klasik üstü açık roadster'a bir övgü niteliğinde. Ve kilidi açılabilen 5 harika kostüm. RENGARENK 12 TANE YAZ YOLU Asıl hikayeden elle seçilmiş ve bu Yaz macerası için yeniden tasarlanmış 12 Güneşli Yol seti Birincisi dışında diğer tüm yarışların kilidini açmalısın. SAHİLDEN SAHİLE HOŞ BİR YOLCULUK Büyük kıyı şehirlerinden başla, çöl yolları ve kırsal bölgelere giriş yap ve yolculuğunu plajda tamamla. Rüzgarı yüzünde hissedebiliyor musun? Summer Vibes, Klasiklere bir övgüdür ve çoğunlukla sana bağlıdır. Eğlencenin tadını çıkar!