Horizon Chase Turbo - Senna Forever
EFSANE AYRTON SENNA'NIN EN İYİ YARIŞ ANLARINI TEKRARDAN YAŞA Horizon Chase Turbo - Senna Forever'ın Tek Oyunculu Kariyer Modu'nda 5 duygu yüklü bölüm boyunca Brezilyalı efsanevi sürücünün geçtiği yollardan geçeceksin. Yepyeni birinci şahıs kamera açısı ile anın heyecanını kokpitin içerisinden hisset (Senna Forever'a özel). Yeni yarış stratejilerini kullanarak zor seçimler yap (Senna Forever'a özel). Piste ve hava koşullarına bağlı olarak her yarış farklı bir araba ayarı seç. Kariyer Modu'nda, 130'dan fazla olan Senna'nın İzleri'ni tamamlayarak onun olağanüstü tarihi başarılarına ulaşmaya çalış. SEN DE BİR EFSANE OL 18 farklı takım arasından seçimini yap ve Dünya Şampiyonası Modu'nda üç farklı kategoride yarışarak pistlerin hakimi ol. Bu oyun modunda oynanabilir 30'dan fazla arabayı aç. ARKADAŞLARINLA BİTMEK BİLMEYEN ŞAMPİYONADA KAPIŞ Tek başına ya da yerel 4 oyuncuya kadar, tamamen rastgele olan pistler, yarışçılar ve hava koşullarının bilinmezliğiyle her şampiyonada eşsiz yarışları deneyimle.