Horizon Chase Turbo - Rookie Series
HORIZON CHASE TURBO ÇAYLAK SERİSİ DLC Yeni oyuncular için hazırlanmış yeni bir mücadele. Arkadaşlarını ve aileni ÇAYLAK SERİSİ'ne getir! ÇAYLAK SERİSİ MÜCADELESİ Yeni mücadele doğrudan genç ve tecrübesiz oyuncuları hedefliyor, burada kendi hızlarında gelişirken oyunun temellerini öğrenecekler. DLC, Liderlik panosu, para toplama veya yakıt yönetimi olmadan oyuncuların yarışın asıl perspektifini öğrenmesine izin verir. YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN MÜKEMMEL BİR ARABA Yarış oyunlarında çok tecrübesi olmayan oyuncular için tamamen yeni bir araba, Çaylak. Mükemmel bir sürüş sunar ve oyuncu mücadelede ilerledikçe otomatik yükseltmeler alır. EHLİYET Oyuncular, Çaylak Serisi'nin sonuna ulaştığında Dünya Turu ve diğer oyun modlarına hazır olduğunu kanıtlayan özel bir Ehliyet'in kilidini açarlar.