HITMAN 3 - Starter Pack Content
Bu eşya "HITMAN 3 - Ücretsiz Başlangıç Paketi"nin bir parçasıdır ve ayrıca indirilemez. Ajan 47 olarak Suikast Dünyası üçlemesinin başlangıcını ÜCRETSİZ deneyimle. Yolculuğuna eğitim tesisinde başlayıp bir ICA Ajanı ol. Eğitimi zaten tamamladın mı? HITMAN 3 Ücretsiz Başlangıç Paketi'ni kullanarak HITMAN 2'de erişebildiğin tüm konumları aktarıp, HITMAN 3'ün güncellenen ışık efektleri, animasyonlarının yanı sıra Ajan 47'nin yeni kamera eşyası gibi yeni özellikler ve geliştirmelerle oyna. Bazı içeriklere erişebilmek için ücretsiz bir IOI Hesabı ile kaydolman ve IO Interactive'den gelecek güncellemeleri alman gerekir.