HITMAN 3: Seven Deadly Sins Collection
HITMAN 3: Yedi Ölümcül Günah'la Ajan 47'nin zihninin derinliklerine in. Günah temalı özel takım elbiseler al ve eşsiz ödüller açmak için yepyeni meydan okumaların üstesinden gel. Yedi günahın tümüne direnebilecek misin? Yedi Ölümcül Günah, HITMAN 3 için yedi bölümden oluşan ve zamanla yayınlanacak bir genişletmedir. Her bir içerik paketi yeni bir kontrat, eşsiz bir takım elbise ve Suikast Dünyası'nda kullanılabilecek günah temalı bir eşya sunar. Bu paket, yedi içerik paketine yayınlandıkları an erişim sağlar.