HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 7: Wrath
7. Bölüm: Öfke HITMAN 3: Yedi Ölümcül Günah'la Ajan 47'nin zihninin derinliklerine in. Özel günah temalı takım elbiseler al, eşsiz ödülleri açmak için yeni meydan okumaların üstesinden gel. Yedi günahın tümüne direnebilecek misin? Bu içerik paketi şu içeriklere erişim sağlar: - Öfke Temalı Takım Elbise - "The Roar" Flaş Bombası - "The Shashka Beast" Taarruz Tüfeği - "The Wrath Termination" Gerginlik Kontratı Bu içerik paketi 7. Bölüm: Öfke'yi içerir. Yedi bölümün hepsi Yedi Ölümcül Günah Koleksiyonu'yla satın alınabilir.