HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 6: Envy
6. Bölüm: Kıskançlık HITMAN 3: Yedi Ölümcül Günah'la Ajan 47'nin zihninin derinliklerine in. Özel günah temalı takım elbiseler al, eşsiz ödülleri açmak için yeni meydan okumaların üstesinden gel. Yedi günahın tümüne direnebilecek misin? Bu içerik paketi şu içeriklere erişim sağlar: - "The Odium" Takım Elbisesi - "The Cat's Claw" Hançeri - "Jaeger 7 Green Eye" Keskin Nişancı Tüfeği - "The Envy Contention" Gerginlik Kontratı Bu içerik paketi 6. Bölüm: Kıskançlık'ı içerir. Yedi bölümün hepsi Yedi Ölümcül Günah Koleksiyonu'yla satın alınabilir.