HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony
5. Bölüm: Oburluk HITMAN 3: Yedi Ölümcül Günah'la Ajan 47'nin zihninin derinliklerine in. Özel günah temalı takım elbiseler al, eşsiz ödülleri açmak için yeni meydan okumaların üstesinden gel. Yedi günahın tümüne direnebilecek misin? Bu içerik paketi şu içeriklere erişim sağlar: - "The Profligacy" Takım Elbisesi - "The Maximalist" Pompalı Tüfeği - "Bubble Queen" Sakız Paketi - "The Gluttony Gobble" Gerginlik Kontratı Bu içerik paketi 5. Bölüm: Oburluk'u içerir. Yedi bölümün hepsi Yedi Ölümcül Günah Koleksiyonu'yla satın alınabilir.